  • Data: 2007-01-04 17:24:32
    Temat: Re: ciaglosc ubezpieczenia zdrowotnego. Pomocy, pls...
    Od: wombi <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aniyae napisał(a):
    > Prosze o rade - co zrobic z ta 3 miesieczna dziura,

    Zarejestrować się w Powiatowym Urzędzie Pracy jako bezrobotna.

    > dopiero 6 miesiecy po wplynieciu
    > skladkii z umowy zlecenia bede miala prawo do ubezpieczenia.

    Nie wiem skąd Ci się wzięło te 6 miesięcy.Ubezpieczeniem zdrowotnym
    jesteś objęta od dnia zgłoszenia.

    Poza tym poczytaj ustawę z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach
    opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. W niej zawarte
    są regulacje dotyczące ubezpieczenia zdrowotnego.
    Ustawę wysłałem na maila.