  • Data: 2004-07-05 11:30:35
    Temat: Re: chciałbym legalnie prowadzić interes....
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ktp pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak"[...]

    > a przypadkiem w przypadku handlu samochodami to nie można wybrać
    > owatowania marży, a nie obrotu???

    calkiem neprzypadkiem KOMISY skarza sie na cos w ustawie o VAT....
    A wprzyladku kupna i sprzedaszy "niema mowy" by obrotem byla marza.

    Dlatego myslalem o "posrednictwie sprzedazy"...

    > zresztą... jeszcze pytanie do Alojzego (Alojza?) jakie samochody chce
    > z unii sprowadzać - nowe?, używane?

    Jeli kupi i sprzeda tu juz chyba nie beda "uzywane", bo nie bedzie TYCH
    samochodowuzywal pol roku...

    > pozdrawiam
    > KTP

    Ni i pytany odpowiada

    Alojz pisze:

    > używane, roczniki min.1997
    >
    > MM

    co to znaczy min ?
    1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 ?

    Boguslaw