  • Data: 2005-11-16 22:10:27
    Temat: Re: chcę się nauczyć księgowania
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcę się nauczyć pełnej księgowości. Nie stać mnie na kurs. Mam znajomą
    > ksiegową, która pewnie coś mi podpowie ale zanim do niej pójdę, chciałbym
    > złapać podstawy. Czy możecie mi polecić parę książek albo jakiś kurs
    > internetowy?

    Jedna znajoma to mało. Nie spotkałem też książki która by laika wprowadziła
    w księgowość.
    Co chcesz księgować? Zakład produkcyjny?Z magazynem? jednostkę budżetową? Z
    Vatem? Z kasą?

    Może dla kogoś kto *zna_dobrze* księgowość te pytania są banalne ale dla
    początkującego mają spore znaczenie.
    Sam się próbuje nauczyć.
    I po 6 latach wiem że to trudne..

    --