  • Data: 2011-07-21 22:53:16
    Temat: Re: catering
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomek" napisał :
    > A widziałeś kiedyś ogłoszenia typu "Dam koszty - usł. marketingowe" ?
    > Oczywiście przy założeniu że faktycznie chcesz popełnić przestępstwo
    > skarbowe.

    Ano właśnie, otóż wcale nie zamierzałem pójść w tym kierunku.
    Ja nie szukam "pustych" faktur tylko poniosę faktyczny wydatek związany z moją
    działalnością.
    Bardziej zastanawiałem się czy może są jakieś określone warunki jakie mógłbym
    spełnić aby w takiej sytuacji zarówno VAT jak i w KUP się łapało.
    Przecież jak by nie było poniosę określony koszt zdecydowanie po to aby moja
    firma mogła osiągnąć w przyszłości większe dochody. Pewnie zdrowy rozsądek nie
    ma tu nic wspólnego, ale dla mnie to oczywisty wydatek poniesiony stricte w
    związku z moją działalnością.

    Pozdrawiam
    Piotr