    Date: Fri, 23 Jul 2010 13:27:56 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: castorama PKWIU

    W dniu 23-07-2010 13:14, Liwiusz pisze:

    > Nie prosiłaś o przykłady przekrętów z VATem, tylko o przykłady spisków.

    >Takie stwierdzenia to jest młodsze rodzeństwo spiskowych teorii dziejów.
    >A jakieś przykłady?

    Jak widać pytałam o przykład przekrętów i o przekrętach mowa była.

    Fakt, ze jak widzisz słowo "spisek"' to już nic poza tym do Ciebie nie
    dociera, to naprawdę nie moja wina.

    > Wykryty spisek nie oznacza, że spisku nie było.

    > To już temat na inną dyskusję.

    Nie, albo opierasz tą regulacje, i tylko wtedy uznajemy to za spisek,
    albo nie popierasz, więc spisku nie był, była umowa miedzy wolnymi
    podmiotami gospodarczymi, które mają prawdo do tajemnicy handlowej.
    Fakt, że coś nie jest upublicznione, nie znaczy, że to spisek.

    Zdecyduj się.

    ps.
    A teraz kasowanie całego posta z umysłu Liwiusza:

    SPISEK SPISEK SPISEK SPISEK

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813