eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkibudowa środka trwałego przy jednoosobowej dg - czy tak można › Re: budowa środka trwałego przy jednoosobowej dg - czy tak można
    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: budowa środka trwałego przy jednoosobowej dg - czy tak można
    Date: Sat, 16 Sep 2006 23:13:36 +0200

    > Mam nielegalny kalkulator na baterie sloneczne. Co mi za to grozi?

    Może i śmiesznie mój post zabrzmiał, ale przy okazji kosztów chciałbym się
    dowiedzieć jaki prąd jest legalny a jaki nie.
    Bo różnica w wytworzeniu energi potrzebnej do zasilenia lampek ogrodowych
    czy garażu czy wreszcie komputera technologicznie nie jest wielka.

    Więc czasem może się okazać że twój kalkulator lub moje lampki spowodują, że
    jakiś inteligenty urzędnik wlepi nam mandat :)

    --
    PawełJ