  • Data: 2007-03-03 08:42:01
    Temat: Re: brak akceptacji US wpłaty na fund.remont. rok 2005
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wielkie DZIĘKI za pomoc :-),

    ale znów pojawiła się kolejna wątpliowść mianowicie link 1

    Użytkownik "my way" <y...@s...tlen.pl> napisał :
    >tu ktos wkleił:

    >http://www.impactmedia.pl/forum/dom/index.php/artic
    le.4303.html

    datowana treść pisma z MInisterstwa na 5.12.2001, (treść pisma, która
    rzeczywiście by odegrała dużą rolę,gdybym je wskazał w US) natmiast link2

    > i jeszcze jedno pismo MF, wcześniejsze, tym razem tylko w pdf:

    http://podatki.gov.pl/dokument.php?dzial=226&id=1232
    5&PHPSESSID=b64b6b1284bf
    9aee8022eed51e619679

    datowana treść pisma z dnia 26.06.2001, treść bardzo rygorystyczna
    działającą na niekorzyść podatnika,dlatego chyba Min.wydało jeszcze jedną
    interpretację z grudnia 2001-tak tylko myślę(?).
    Czy mogę domniemywać ,że dokument opatrzony młodszą datą odegrałby znaczącą
    rolę w interpretacji przepisów i rzeczywiście mógłby być moim "asem w
    rękawie"jako sprostowanie do dokumentu z czerwca(wg.interpretacji
    czerwcowego dokumentu postępuję US w moim miejscu zamieszkania)???

    Pozdrawiam
    <M>