  • Data: 2005-12-21 18:17:10
    Temat: Re: błędna data wystawienia faktury
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO nie.
    > Podaj podstawę prawną... przepis przewiduje że notę wystawia
    > nabywca - wystawca f-rę korygującą.

    Tylko co niby ta faktura ma korygować? Ani rabat, ani zmiana ceny,
    ani zmiana ilości, ani zmiana podatku...

    > Hm... Skoro to był *błąd*, to:
    > ...IMHO ona tylko tak była księgowana ! ;)

    No i dobrze. Pójdę do nich i dam im po prostu drugi egzemplarz,
    z poprawną datą, niech sobie podmieniają. :) Już i tak dochodowy
    (i to podwójny) zapłaciłem, jeszcze od tego VAT zapłacę i powinno
    być w porządku.

    > Niby jak "nie zauważyłeś" (wcześniej) a jednocześnie księgowałeś
    > ją w grudniu ?

    Źle się wyraziłem. Nie zauważyłem w momencie wystawiania, a jak
    chciałem ją zaksięgować w listopadzie, to program nie pozwolił. :)

    p.