  • Data: 2004-10-20 08:34:26
    Temat: Re: bardzo mala dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. jeśli będziecie podwykonawcą, np. znajdziecie przedsiębiorcę, który
    > będzie obsługiwał klientów, a wam zleci jedynie outsourcing komputerów, to
    > macie tylko jedną umowę, więc nie ma przesłanek, że prowadzicie DG, nie
    > musicie się rejestrować.

    Sorki ze sie wpinam w watek ale to mi bardzo przypomina moja sytuacje.
    Samozatrudnienie.
    Duza firma obsluguje klientów, robote zas zleca takim jak ja -
    podwykonawcom.
    Pracuje tylko dla tej jednej firmy, mam jedna umowe. Oczywiscie Firma nie da
    sie praekonac ani do umowy o prace ani zlecenia, ani nawet o dzielo.
    Generalnie sytuacja pasuje jak ulal do zacytowanego punktu. Czy na prawde
    nie
    ma przeslanek, ze kazdy z nas, podwykonawców prowadzi DG, i nie musimy sie
    rejestrowac?

    PawelZ