  • Data: 2002-07-17 17:28:14
    Temat: Re: b.duży podatek dochodowy - jak zaradzi
    Od: "muniek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Coś ty się przyczepił tej swojej księgowej .O Vat masz pretensje
    przyznaje
    > nie pamiętam szczegółów twego problemu).

    O Vat mam pretensje bo miałem nadpłate w wysokości 25 tyś a t porradziła mi
    bym zamknoł jednoosobową irmę a potem złożył pismo o kompensacie z
    zaległościami...co oczywiście jest nie wykonalne jak powiedziała mi pani z
    kontroli...
    Co do dochodowego to jest problem spółki z o.o w której mam udziały..
    Płace duże podatki z racji tego że głównym przedmiotem działalności spółki
    są usługi, a mam dość niskie koszta.
    Firma jest jednoosobowa tak więc wylisingowanie dwóch samochodów raczej nie
    wchodzi w gre..posiadanie pięciu telefonów też jest raczej podejrzane..