  • Data: 2005-02-21 23:23:28
    Temat: Re: auto na firme kredyt czy leasing
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moj ksiegowy jest za leasingiem bo wtedy
    > US 'nie widzi samochodu' (o co tu chodzi?)

    Pewnie Twój księgowy boi się egzekucji skarbowej u Ciebie. Leasing to
    najem (nie można zabrać) a kredyt zwykle przewłaszczenie (można
    zabrac).
    Jeśli nie grozi Ci egzekucja - wg mnie lepiej (bezpieczniej) kredyt:
    jak firma leasingowa splajtuje - nie tracisz auta.
    Ale jeśli zakładasz bardzo długi okres spłaty, może zastanowisz się
    nad leasingiem operacyjnym? Wszelkie wyliczenia opłacalności chyba
    jednak musisz zrobić z kartką papieru i długopisem, bo pewnie masz
    dodatkowe własne założenia...