  • Data: 2004-01-20 11:49:23
    Temat: Re: auto-jako wyposazenie firmy?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Jan 2004, gregor wrote:

    >+ czy samochod moze byc wyposazeniem?

    Z dotychczasowym dyskusji pamiętam że nikt nie podał uzasadnienia
    aby miało być inaczej...

    >+ bo jest tak stary ze roku w firmie nie
    >+ przejezdzi...i nie moge go wprowadzic do firmy jako srodek trwaly.....

    A to dlaczego ? Ze względu na "przewidywany okres" - czy
    jakiegoś innego ?

    >+ jakie mam prawa odnosnie takiego auta?

    Moment. Ty nam raczej wytłumacz jak chcesz *wprowadzić* ów
    samochód do DG. Bo dla "niewprowadzonego" wiadomo jakie są
    'technologie liczenia' (z kilometrówką).
    *KUPISZ* ten samochód np. za 1600 zł ?
    Czy jesteś lepszy od Orki i podasz nam podstawę prawną pozwalającą
    zaliczyć do kosztów "ST na warunkach szczególnych" (czyli po polsku
    jako wyposażenie właśnie) coś co jest majatkiem "osobistym" ?
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)