eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkianulowanie fakturyRe: anulowanie faktury
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: anulowanie faktury
    Date: Tue, 22 May 2007 15:06:28 +0200
    Organization: s...@a...pl
    Lines: 23
    Message-ID: <f2uprt$h7i$1@news.onet.pl>
    References: <f2t1io$e7g$1@atlantis.news.tpi.pl> <f2t22n$g1k$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f2uame$s1c$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: <s...@a...pl>
    NNTP-Posting-Host: abzk242.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1179839165 17650 83.9.56.242 (22 May 2007 13:06:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 May 2007 13:06:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Sender: N51/xad5EEWSFSsZ7zcvBTDWvZlagWPi
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:183107
    [ ukryj nagłówki ]

    >>> Wysłałem klientowi fakture jak co miesiac na podstawie umowy (rocznej)
    >>> klient nie jest zadowolony z wykonywanej przezemnie pracy
    >>> (pozycjonowanie stron) , nie chce zapłacic i chce zerwac umowe. Wszystko
    >>> Ok tylko jak anulowac wystawiona juz fakture która jest do niego
    >>> wysłana, a nie zapłacona.

    >> Fakturą korygującą.

    > wbrew pozorom to nie takie proste jednak
    > podatek nalezy się od usługi wykonanej, a nie od zapłaconej
    > usługa została wykonana, a z pewnych powodów nie przyjęta
    > moim zdaniem bardziej do przyjęcia byłoby anulowanie faktury, co dalej nie
    > zmienia faktu, że usługa przynajmniej częściowo została wykonana

    Ja byłbym za korektą. Zgadzam się z gonią, że VAT należy sie od usługi
    wykonanej a nie zapłaconej. Ale zwróć uwagę, że nabywca usługi nie jest
    zadowolony w wykonywanej (wg mnie powinno być "wykonanej") usługi. Zapewne
    więc złozył reklamację. A z postu michalsiaka wnioskuję, że on tą reklamację
    uznał (bo skoro kombinuje jak anulować fakturę). Wiec wg mnie powinien
    wystawić korektę, bo uznanie reklamacji jest moim zdaniem podstawą do
    wystawienia korekty.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1