eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZwrot towaru a paragonRe: Zwrot towaru a paragon
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Zwrot towaru a paragon
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    References: <5b549daa$0$611$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ctgw6xosdnsj$.15hh9ujsw8a8w$.dlg@40tude.net>
    <pj3s43$vtv$1@node2.news.atman.pl>
    From: m <m...@g...com>
    Date: Mon, 23 Jul 2018 09:19:14 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <pj3s43$vtv$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <5b558172$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.187.222
    X-Trace: 1532330354 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 604 83.20.187.222:47924
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:246176
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 23.07.2018 o 08:20, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2018-07-22 o 21:07, J.F. pisze:
    >> Dnia Sun, 22 Jul 2018 17:07:22 +0200, m napisał(a):
    >>> Zwróciłem towar na Allegro, dostałem kasę, jednak nie odesłałem paragonu
    >>> i sprzedawca prosi mnie żebym mu wysłał, bo nie może tej sprzedaży
    >>> cofnąć z kasy.
    >>>
    >>> Prawda li to czy sprzedawca nie umie w zwroty? Nie chce mi się drugi raz
    >>> dygać na poczte (nie mówiąc już o ponoszeniu kosztu znaczka).
    >>>
    >>
    >> Ogolnie tak
    >
    > Ogólnie właśnie nie - jeśli jakieś uprawnienie przysługuje z mocy prawa
    > (a nie z umowy stron), to paragon nie jest konieczny. Trzeba tylko
    > wykazać, że do zakupu doszło, co w przypadku allegro nie będzie problemem.
    >
    >>- pomysl, jaki by miala sens kasa fiskalna, gdyby
    >> sprzedawca mogl na drugi dzien stwierdzic "klient zwrocil towar i
    >> podatek sie nie nalezy".
    >
    > Nie ma co myśleć, sprzedawca ma obowiązek przyjąć zwrot sprzedanego na
    > odległość przedmiotu w określonym terminie, a warunkiem zwrotu nie jest
    > zwrot paragonu.
    >

    Ale nie jest problem ze zwrotem. Zwrotu dokonałem, kasę dostałem.

    Chcę jednak wiedzieć, czy sprzedawca jest o coś w plecy jeżeli mu nie
    odeślę paragonu czy nie?

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1