eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZwrot podatku - forma nakaz odbioru w banku - nie NBP ? › Re: Zwrot podatku - forma nakaz odbioru w banku - nie NBP ?
  • Data: 2002-07-10 10:58:02
    Temat: Re: Zwrot podatku - forma nakaz odbioru w banku - nie NBP ?
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@p...onet.pl wrote:
    > Mam pytanie, czy istnieje możliwość zwrotu podatku (rozliczenie PITu)
    > - nie przez kasę US, nie przez pocztę, nie przez wskazany przez NIP3
    > rachunek bankowy -
    > lecz przez wskazany przez US bank w określonej miesjcowości - bank
    > nie jest to NBP ???
    >
    > Sam nie jestem pewnien czy Ordynacja Podatkowa - pozwzala na taką
    > formę, zwłaszcza, że to US ponosi koszt zawiadowmienia o tym gdzie
    > mam się odbierać pieniądze ...

    AFAIR Ordynacja Podatkowa mówi m.in. o "...postawieniu nadpłaty do
    dyspozycji podatnika". Powiadomienie, że nadpłata jest do odebrania w
    określonym miejscu IMO się do tego kwalifikuje.
    Może tak jak to już któryś z kolegów na grupie opisywał, US miał problem z
    przesłaniem na konto (cofnięty przelew) i w ten sposób wywiązuje się z
    obowiązku zwrotu?

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu