  • Data: 2005-04-17 13:11:13
    Temat: Re: Zwrot podatku?
    Od: "RŁS" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik witek
    > Podatek jest albo do zapłacenie, albo do zwrotu, nie może być i do
    > zapłacenia, i do zwrotu.
    > Coś pop... kolego.

    W jednym z programikow wyskoczylo mi wlasnie cos takiego, ze 532 idzie do
    zwrotu, a 2 zł zostaje w budzecie. Wyniklo to z tego, ze mialem dochód
    wyzszy o jedyne 10 złotych od ustawowej kwoty wolnej od podatku 2790 zł. Czy
    to nie jest tak, że panstwo bierze podatek z tej części dochodu, ktora
    przekroczyla kwotę?

    > ale zwrot w takiej wysokości jest możliwy, bo właśnie do 3000 można
    > zarobić "bez podatku", czyli, że go potem oddają.

    Mowisz o dochodzie w wysokosci ponizej 3000?

    > zajrzyj tu
    > www.pity.pl
    > ściagnij, zainstaluj i przeklep cyferki gdzie trzeba.
    > reszta policzy się samo.

    Wlasnie sam liczylem, ale dla upewnienia napisalem tutaj.
    Dzieki za odp.