  • Data: 2002-09-23 17:14:31
    Temat: Re: Zwrot bezpośredni w VAT po nowelizacji
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W przepisach po nowelizacji(po 1
    > października) kwota zwrotu różnicy podatku na rachunek, nie będzie
    mogła
    > byćwyższa od kwoty podatku naliczonego wynikającego z faktur, z
    których
    > należności zostały w całości uregulowane, oraz od dokumentów
    celnych, jeżeli
    > podatek z nich wynikający został zapłacony.

    Chyba czegoś nie rozumiem w tej noweli.
    Dlaczego zatem nie skreślono ust 6a w art 21?
    Czyli teraz jakby każdy zwrot musi spełniać warunki
    jakie wcześniej były tylko dla zwrotu w terminie 25 dni?
    Pomijając ograniczenie wynikające z limitu obrotu ze stawką
    mniejszą niż z art 18.

    Pytanie jest takie: co się
    > dzieje z fakturami danego miesiaca, które nie zostały zapłacone. Czy
    > przechodzą do rozliczenia za następnyy miesiąc? Za odp. z góry
    dziękuję.

    Wg mnie przechodzą. Tak jak wcześniej z art21.4

    CEZ