    From: "Andrew" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwrot VAT za mat. bud. (remont)
    Date: Sun, 25 Jun 2006 23:11:18 +0200

    > Ciezko okreslic dokladna date zakonczenia remontu, termin przesuwal
    > sie wieloktronie, ale mozna przyjac, ze byl to 15.02.2006. Czy taka
    > date moge wpisac w VZM-1 i nie bedzie zadnych problemow ?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Wojtek

    bez przesady, to remont? nie wymaga pozwolenia na budowę odbiorów itp?
    spokojnie mozesz te rubrykę pominąć lub wpisac co chcesz.

    Ale też się przyłączę do tematu. Robiłem wczoraj ten wnisek rodzicom i
    stanąłem. Rodzice w latch 60-tych zakupili działkę i pobudowali dom, i teraz
    tak, na działkę to akt mam, ale jaki im załączyć tytuł prawnny do lokalu,
    ani wyciągu z KW nie mam, jedynie co to pozwolenie na użytkowanie.
    Andrew