  • Data: 2002-04-29 21:42:51
    Temat: Re: Zwolnienie z VAT
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Apr 2002, Tomasz Lisowski wrote:
    [...]
    >+ Na szczęście jeszcze nie wykonałem żadnej usługi związanej z doradztwem.
    >+ Czy to wystarczy, aby zachować zwolnienie, czy też sam fakt wpisania usług

    AFAIK wystarczy. Dopiero wykonanie czegoś z listy "wyłączających"
    może wygenerować problem. Podobnie jest dla ryczałtu - sam
    wpis AFAIK o niczym nie przesądza ("bo planuję w przyszłym roku,
    jak przejdę na pełną księgowość" ;>!)
    [...]
    >+ Jak rozumiem, samo programowanie, szkolenia, administrowanie, itp. nie
    >+ wymaga bycia VAT-owcem, tak?

    Ja nie znam wymagania dla ww., chyba ok. (ale sam mam VAT, więc....
    mnie problem nie dotyczy !)

    Pozdrowienia, Gotfryd