eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZwolnienie tow uzywanych z podatku vat a sprzedaz przez komis › Re: Zwolnienie tow uzywanych z podatku vat a sprzedaz przez komis
  • Data: 2006-06-27 13:29:47
    Temat: Re: Zwolnienie tow uzywanych z podatku vat a sprzedaz przez komis
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 Jun 2006, Razbora wrote:

    > Tak tak , oczywiscie - tak sie rozlicza komis ale mnie chodzi o moje
    > rozliczenie - nie o marze ale o całosc - gdybym sprzedawała sama
    > wystawiłabym f-rę ze stawką zw bo towar uzywany i bez prawa do odliczenia
    > (j.w.) gorzej jak między mnie a kupującego wkracza komis jako nie własciciel
    > ale mogacy rozporządzac towarem jak właciciel i to on sprzedaje nie ja zatem
    > ja wystawiam na 22% - tak twierdzi jeden US z łodzi. A mnie sie to nie
    > podoba (jak kazdemu zdrowemu podatnikowi) ;-)

    No oczywiście że się nie podoba: jeśli komisant sprzedaje jako
    "mogący rozporządzać jak właściciel" to oczywistym jest iż owo
    prawo rozporządzania nabył - od właściciela, sprzedającego
    używane na "zw", i to prawo podlegało pod VAT.
    Pasuje?
    Oni tak ustnie twierdzą?

    BTW: o korekcie odliczenia pamiętasz?

    --