  • Data: 2005-06-17 12:01:44
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie - korekta?
    Od: "Maestro" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Finał sprawy:
    Najwiekszym problemem było dotarcie do tego lekarza,
    a potem to już szybko, tzn na marginesie zwolnienia został
    umieszczony dopisek: "poz. 8 ma być: (i tu właściwa data)"
    oraz pieczatka i podpis. Juz to poszło do ZUS i jest ok.
    Dziwi mnie tylko postawa pierwszej pani z ZUS, która stwierdziła
    że nie wiadomo co z tym robić. Jak dla mnie to wiadomo, że ona
    tam pracować nie powinna.

    --
    Pozdr.
    Wiesiek