eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiŻona i działalność - było wiele razy, ale teraz nieco inaczej › Re: Żona i działalność - było wiele razy, ale teraz nieco inaczej
  • Data: 2005-03-09 12:41:41
    Temat: Re: Żona i działalność - było wiele razy, ale teraz nieco inaczej
    Od: Daniel Wieszczycki <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 9 Mar 2005 12:39:28 +0100, Małgorzata i Eugeniusz napisał(a):

    > Witam. Może ktoś odpowie dlaczego żona ma być pozbawiona prawa do przyszłej
    > emerytury? A co z przypadkami losowymi?

    Wiesz, jakbyśmy liczyli na emeryturę z ZUSu czy też OFE, to pewnie byśmy
    się przeliczyli. My teraz pracujemy na emerytury naszych rodziców i
    dziadków, a kto zapracuje na nasze? Niestety, ilość emerytów się ciągle
    zwiększa, a rąk chętnych do pracy nie ma...
    Z publicznej służby zdrowia nie korzystałem od ilu...? 6 lat? Żona
    zrezygnowała z etatu w jednej firmie i na umowy o dzieło zarabia w dwóch
    więcej niż poprzednio. A pracuje 2 dni w tygodniu. Takie życie. Ale OT się
    robi...

    --
    Daniel Wieszczycki
    DataSec Consulting - www.datasec.pl