  • Data: 2006-05-06 11:02:55
    Temat: Re: Zobacz przyklad faktury (eksport uslug bez VAT)
    Od: "kobartek" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    serdecznie dziekuje za rzeczowe uwagi.
    Najnowsza poprawiona wersja:
    http://kobartek.fm.interia.pl/invoice2.png

    Poprawki:
    - dodano date wykonania uslugi
    - dodano "PTU"
    - usunieto miejsce wykonania uslugi

    Pytania:
    - czy napewno (tak tylko sie czepiam ;) tytul dokumentu powinien
    zawierac "Faktura VAT" ??
    - NIP UE Wykonawcy: jakis czas temu dzwonilem do referatu VAT w
    skarbowce i mila pani poinformowala mnie, ze musze podac na f-rze VAT
    UE swoj oraz Nabywcy, byl to tez powod dla ktorego zlozylem pismo o
    nadanie takowego dla mnie

    Jeszcze jedno. Korzystam z uslug doradcy podatkowego* (widnieje w
    rejestrze MF). Formalnie calkowicie zdaje sie na jego najlepsza wiedze.
    Jednakze, gdyby uroczy urzednicy US zmienili kiedys interpretacje i
    kazaliby mi jednak zaplacic VAT od tej faktury (wytykajac formalny blad
    tej fakturze i temu, ze doradca ja zaksiegowal), chcialbym sie
    najlepiej przed tym zabezpieczyc (bede fakturowal co miesiac).
    Jako, ze taki doradca posiada obowiazkowe OC, poprosilem go o opisanie
    tej faktury (kopii, ktora bedzie ksiegowal) notatka, w ktorej
    poinformuje, ze faktura zostala utworzona i zaksiegowana wg jego
    najlepszej wiedzy i ze w ramach swojej odpowiedzialnosci wszelkie
    roszczenia US z tytulu VAT beda podlegaly zaspokojeniu z posiadanego
    przez niego OC.

    Czy to sie trzyma kupy wg Szanownych Grupowiczow?

    * - dlaczego zawracam wam du... - gdyz kto zawraca mniej bladzi (ponoc
    :)

    Dziekuje i pozdrawiam