  • Data: 2006-05-08 07:46:03
    Temat: Re: Zobacz przyklad faktury (eksport uslug bez VAT)
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kobartek" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:1146913375.197459.132720@j33g2000cwa.googlegrou
    ps.com...
    > - NIP UE Wykonawcy: jakis czas temu dzwonilem do referatu VAT w
    > skarbowce i mila pani poinformowala mnie, ze musze podac na f-rze VAT
    > UE swoj oraz Nabywcy, byl to tez powod dla ktorego zlozylem pismo o
    > nadanie takowego dla mnie

    wierzę, że byla miła ;)
    ale racji nie miała
    przy tego rodzaju usługach zarówno Ty jak i Twój kontrahent posługujecie się
    "zwykłymi" numerami nip
    przepisy zacytował ajt
    a ja zapytam tylko, które z pól wypełniłeś w części B zgłoszenia? przecież
    tam nawet nie ma opcji dla usługodawcy ;)
    no i tradycyjnie polecam lekturę art.97 ust.5-8 ;)

    pozdrawiam