  • Data: 2003-04-03 08:15:53
    Temat: Re: Znowu ulga budowlana...
    Od: "Agnieszka" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Hej.
    > w 71 :35910
    > w 72 19% z ceny mieszkanaia, czyli nie wiem co tam miałaś (30590?)
    > w 73 wylicza się 71-72
    > 74 0 - jeśli w tym roku nic nie wydałaś
    > w 98 - przepisujesz z poprzedniego roku ile nie odliczyłaś po zabrakło
    > podaktu. poz 119
    > 99 - wylicza się 89+96+98
    > 101 wylicza się 99-100
    > i to co ze 101 przepiszujesz do pit
    >
    > w następnym roku analogicznie.

    No to tak mniej więcej jak myślałam. Ale co z rubryką 82?
    Wpisać tam 0 bo nie ponosiłam wydatków czy 5320 bo wzrosła ulga?
    To jest dla mnie ważne, bo stąd będę wpisywać do rubryki 89 i następnych...
    W sumie to właśnie to pytanie mnie nurtuje: czy mogę skorzystać z faktu, że
    limit
    ulgi wzrósł, skoro w zeszłym roku nie wydałam nic na to mieszkanie...
    Agnieszka