  • Data: 2005-05-10 09:47:21
    Temat: Re: Znowu ten zus
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10 maj o godzinie 09:48, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik
    news napisał(a):

    > Tak BTW: sam wykryłem ostatnio taką "źle oznaczoną wpłatę".
    > Mam zamiar wystąpić o przeksięgowanie i *uznanie wpłaty* w terminie.
    > Zdaje się że taka dyspozycja musi być :) - kiedyś już miałem "zacięcie"
    > w nieprawidłowo opisanych wpłatach i panienka z okienka tłumaczyła mi
    > że "wniosek płatnika musi być, bo ZUS nie może sam z siebie przeksięgować
    > czyichś pieniędzy" - co wyjątkowo logicznie brzmi :)

    Tak, musi zajść 'przeksięgowanie środków' - na Twój wniosek.
    Ale to akurat 'na chwile obecną' nie jest jeszcze możliwe!!!
    Ni edalej jak 3-4 miesiące temu miałem podobny przypadek, wniosek o
    przeksięgowanie wysłany ale właśnie panienka poinformowała że wniosek ten
    'poleży do czasu aż system będzie pozwalał na przeksięgowanie wpłat'.

    > Mieć nadzieję że nie będą się czepiać ;) !

    Złóż wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami ;) -
    będziesz wiedział 'co im nie gra' na Twoim rachunku ;)

    --
    Herbi
    10-05-2005 11:47:20