  • Data: 2007-12-15 16:00:23
    Temat: Re: Znaki opłaty skarbowej - punkty sprzedaży w Krakowie
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm... wstawiłem do kolejki szukania :) bo coś nie widzę :(

    Dz. U. 2007 nr 128 poz. 883, Ustawa z dnia 13 czerwca 2007 r. o zmianie
    ustawy o opłacie skarbowej.

    Art. 2. 1. Do dnia 31 grudnia 2008 r. zapłata opłaty skarbowej może być
    dokonywana także nabytymi i niewykorzystanymi przed dniem 1 stycznia 2007 r.
    znakami opłaty skarbowej o odpowiedniej wartości, których wzór został
    określony w przepisach obowiązujących od dnia 1 lutego 1995 r. do dnia
    31 grudnia 2006 r.

    p.