  • Data: 2004-06-22 07:12:41
    Temat: Re: Zmieniły się numery kont w banku.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mariusz napisał:
    > Czy w związku z tym że nie zmieniłem konta, tylko bank zmienił numery
    > mam obowiązek powiadamiać o tym US jeśli tak to ile mam na to czasu? Nowe

    Owszem, musisz.
    Masz 7 dni, tylko w smie nie wiadomo od kiedy. Moim zdaniem od 7 dni po
    dniu w ktorym stary numer konta przestaje "działać".

    Pamiętaj że na druku NIP musisz poza nowym numerem podac tez stary jako
    zlikwidowany.

    > numery (i już tylko one) obowiązują od 1 lipca. Czy muszę o tym powiadomić
    > jeszcze kogoś np. ZUS?

    Zawiadamiasz US i ZUS. No i kontrahentów ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl