  • Data: 2003-08-06 21:59:23
    Temat: Re: Zmiany w rejestracji firm
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sądzę że nie. O ile wiem to gdzieś już widziałem komentarze
    > zgodne z opisanym doświadczeniem: że po pierwsze jeśli już
    > - to gaśnice powinny byc większe :]

    Heh... jeszcze to kto podchwyci :-(

    > Pozostając OT - płonącego samochodu nie widziałem, płonący
    > motocykl - i owszem (nie po wypadku, "samozapłon w trakcie
    > jazdy" :> !).

    Czyżbyś sugerował obowiązek przyczepiania do każdego
    motocykla gaśnicy gdyz jeden był się kiedyś zapalił? ;-)

    > Wraki - jak najbardziej. Znaczy: prawdopodobieństwo
    > może i jest małe, ale nie pomijalne :) Jaka jest proporcja
    > ceny gaśnica/samochód ?

    Nie tyle chodzi o proporcję co o zasadność - w końcu
    rozumując w powyższy sposób można kazać wozić
    w samochodach mnóstwo różnego sprzętu "bo czasem może
    się przydać".
    Przecież na identycznej zasadzie można wprowadzić przepis
    aby gaśnica była w każdym mieszkaniu (+ zwolnienie dla
    rolników oczywiście) - mniemam, że pożary mieszkań są
    znacznie częstsze niż samochodów a zapodana proporcja
    jeszcze korzystniejsza :-))

    > Wiesz jak kto jest z psami które szczekają lecz nie gryzą ??
    > Ja to wiem, ty to wiesz... ;)
    > *KTO* ma tym się zająć, jeśli społeczeństwo w wyborach nie
    > uważa tych spraw za ważne ? A rządzący - wskutek *wyborów*
    > właśnie - takoż !

    Dlatego też IMHO powszechne prawo wyborcze z jednakową wagą
    głosu człeka mądrego i głupiego to jednak jakieś wielkie nieporozumienie.

    > [...]
    >
    > ...a ustawodawca o to dba, nie można zaprzeczyć.
    > Zresztą - Unia chyba też niezgorzej rozwija biurokrację :(

    Niestety to prawda :-(
    Dobrze byłoby wbudować gdzieś w konstytucję jakiś mocny hamulec
    dla urzędniczego nowotworu - np. maksymalna ilość urzędasów
    na 1000 pracujących mieszkańców :-))

    > [...]
    >
    > ...z wiadomym skutkiem :(
    > "więcej statków[1] tonie wskutek nieznajomości logiki niż
    > nieznajomości nawigacji" - jakoś tak lub podobnie, to niejaki
    > admirał Nelson...
    > [1] - nie pamiętam czy tam było "statków" czy "okrętów".

    Bardzo prawdziwe stwierdzenie.

    > ...i ja też :)
    ...no to jeszcze ja :-)

    Pix