  • Data: 2002-12-27 22:25:51
    Temat: Re: Zmiana nazwy firmy
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Dec 2002, Krzysztof A. Ziembik wrote:
    [...]
    >+ N> Zapomnialem jeszcze o jednym : czyu to prawda ,ze beda problemu ze zmina
    >+ N> nazwy na "obcojezyczna" ??
    >+ M> Neno.
    >+
    >+ Art. 4 ustawy: "oznaczenie przedsiębiorcy [...]
    >+ Tak wiec, IMHO problemu byc nie powinno.

    "program wykrył syndrom problemu parkowania na trawniku, przerwanie" !

    Problem w tym że w tym miejscu nie ma zezwolenia na nadawanie
    *jakiejkolwiek* nazwy :)
    A "co nie jest zabronione jest dozwolone" - tylko że zabronione
    może być gdzie indziej :]
    W tym konkretnym przypadku podejrzana jest ustawa "o języku",
    pamiętam że były wtedy gorące dyskusje "jak będzie się
    nazywać wobec tego...[tu marka lub nazwa handlowa]". I sprawa
    'żeby zabronić nazywania sklepu "piekarz" nazwą "baker's shop"'
    *była* poruszana na forum Sejmu !
    Przyznam bez bicia - że nie pamiętam na czym stanęło i co
    w ustawie jest, protestuję tylko przeciw opieraniu wniosków
    o PDG :)
    W praktyce zdaje się nie jest tak źle :) !

    >+ Serdecznie pozdrawiam,

    Wzajemnie :)
    - Gotfryd
    (chyba dorobię się tytułu 'stałego protestanta grupy' :])
    PS: nowicjuszom objaśniam 'syndrom trawnika': kiedyś dawno
    spotkałem się na *.samochody z interpretacją że "przecież
    KD nie zabrania parkowania na trawniku" :)
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&i
    nlang=pl&safe=off&selm=Pine.LNX.4.10.10001031445260.
    27019-100000%40irys.stanpol.com.pl