    From: "fenRis" <f...@a...w.stopce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zmiana VAT na dostep do netu
    Date: Wed, 16 Feb 2005 10:37:46 +0100

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:1qrgytym485tb.dlg@onet.pl...

    > Widzisz - teraz mówisz o *odliczeniu od dochodu* poniesionych wydatków *za
    > dostęp do internetu*. A nie jak nie ściśle pisałeś wcześniej - *odliczenie
    > VATu od dochodu*.

    Tak, poprzednio byl skrot myslowy, wybaczcie :)

    > Dlaczego wszyscy zakładają 50 złotych abonamentu?
    > Jakoś istnieje ogromna liczba osób która płaci - tak jak np. ja - 189 PLN
    > abonamentu /netto/.
    > Ci co płaca 50 PLN to są sieciowcy osiedlowi /drętwe łącza 2Mb czy też
    > ....neostrady rozdzielone/
    > Takie osoby i tak będą *w plecy* circa 350 Pln rocznie po zastosowaniu
    > odliczenia.

    O 50zl wpisal autor watku. U mnie ludzie placa 59zl za 256/128kb i 79zl za
    512/128 - uwazam to za dobra i uczciwa stawke. A podzial 2MB symetrycznego
    lacza nawet na kilkudziesieciu uzytkownikow wcale nie musi byc bolesny,
    jesli jest rozsadnie zrobiony. Oczywiscie dzielenie neostrady lub dsl to
    faktycznie porazka ze wzgledu na niski upload.

    Jesli chodzi zas o bycie w plecy to beda co najwyzej o 3% (roznica miedzy
    22VAT i 19% dochodowy)...

    fenRIs