  • Data: 2003-06-16 06:29:41
    Temat: Re: Złożenie wyjaśnienia w US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 15 Jun 2003, BaLab wrote:

    >+ Użytkownik "Slayer" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > wymierzyć nie może, ale też nie może uznać że ten fakt
    >+ > miał miejsce.....pokrycia nie ma dalej....
    >+
    >+ Nie rozumiem. Mówi się: 7 lat temu zarobiłem za granicą (lub otrzymałem w
    >+ spadku) kupę kasy i nie odprowadziłem od tego podatku, przyznaję się teraz.

    ...to proszę to *udowodnić*. Pamiętam że wyrok sądu kiedy takie zeznanie
    podatnika nie zostało uwzględnione kiedyś widziałem - chodziło o pieniądze
    wymienione "z waluty" na złote w latach '70 (wówczas nielegalnie).

    >+ I możecie mi nadmuchać, bo po 5 latach roszczenie się przedawnia.
    >+ Chociaż sądzę, że warto wykazać, ze tę kasę posiadało się już
    >+ 7 lat temu, np. wyciągiem z konta bankowego.

    Ano właśnie. Jest pytanie: czy ktoś kto ściągnął bez podatku pieniądze
    chwalił się wpłacając jest oficjalnie do banku.
    BTW: jakby nie patrzeć podatku nie zapłacił, znaczy nas oskubał :>

    pozdrowienia, Gotfryd