    From: "Bon Ton" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zielonki idą na swoje ;)
    Date: Tue, 1 Feb 2005 12:42:01 +0100

    Gotfryd Smolik news pisze...

    > ..."to nie jest dobry pomysł".
    > Zatrudnienie męża jest możliwe - przynajmniej nikt nie podał zakazu - ale
    > w myśl przepisów nie przestaje on być "osobą współpracującą" tudzież
    > jego wynagrodzenie nie będzie KUP.
    > Po polsku: "podatki trzeba zapłacić podwójnie". Brak chętnych.

    Dzięki, jeden problem z głowy :)

    > Powiadasz że RAZEM będziecie prowadzić ?
    > To może *jednak* będziesz "osobą współpracującą" ? W "papierach
    > firmy" się taka osoba nie pojawia, ale ma "czysty" układ z ZUSem.
    > Zdaje się że "kosztuje" tylko "straty w zdrowotnym"...

    Podałeś koszt takiej opcji.
    Jakie są zalety... znaczy, co ja/my będziemy z tego mieli?

    Nie rozumiem, co oznacza "osoba współpracująca" oraz KUP, ale
    chętnie doczytam, bo wyraźnie nas to dotyczy - linka do przepisów/objaśnień
    bardzo proszę a jeszcze lepiej - która to będzie ustawa?

    Ewa Bont