  • Data: 2004-05-19 18:08:52
    Temat: Re: Zerowy dochód == zerowe koszty? PIT-36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 May 2004, Arkadiusz Lipiec wrote:
    [...]
    >+ PK oznacza "pełną księgowość". Moze ja ją źle rozumiem (nie jestem księgowym -
    >+ robię coś zupełnie innego), ale w moim przypadku oznacza to KPiR

    Źle rozumiesz. Pełna księgowość to pełna księgowość, a nie
    uproszczona księgowość czyli KPiR. Daj sobie powiedzieć iż
    usiłujesz nam wmówić że rower to coś takiego co ma metalowe
    kółka i po szynach jeździ - niemal wierzymy, ale nie do
    końca ;)

    >+ rejestr VAT

    Bez związku. VAT nie ma nic do rzeczy, oprócz tego że dokumentacja
    VAT może pełnić rolę pomocniczej przy KPiR (można traktować ES
    VAT jako "ogólą ES" na przykład).

    >+ działa. Nie wiem dlaczego się do mnie tak przyczepiliście.

    Za powyższe - czyli używanie nazwy pojęcia o której nie wiesz
    co to jest :)
    Piszesz PK to mamy prawo oczekiwać że piszesz o PK. I każda
    niezgodność wskazująca że jednak "nie jeździ po szynach" nam
    się nie podoba :)

    >+ Nie jestem
    >+ księgowym i czytam tą grupę

    Ależ dobrze robisz. Skąd jednak wziąłeś pomysł żeby twierdzić
    że *prowadzisz PK* ??

    >+ 615 ani 450 nic mi nie mówi - ale jeśli chcieliście się popisać wiedzą

    Sam widziałeś co napisali - krótki test na sprawdzenie czy NAPRAWDĘ
    prowadzisz PK.
    Jak ja prowadzę KPiR i o PK mam blade pojęcie - to wiem czego nie
    wiem. Więc wnioskuję że pytanie było prawidłowo - skoro nie umiem
    na nie odpowiedzieć to widać nie prowadzę PK ;> !

    >+ gratuluję, udało wam się. Podejrzewam jednak, że skoro się z tym nie spotkałem
    >+ do tej pory to oznacza tylko, że mnie to nie dotyczy...

    Ano.
    Bo NIE PROWADZISZ PK.
    Wbrew twoim upartym twierdzeniom :)

    --