  • Data: 2003-10-24 11:55:32
    Temat: Re: Zdrowotne a współudziałowiec w sp.z o.o.
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A gdyby aktem notarialnym zmienic umowe spolki (rozne zmiany w tym
    > podwyzszenie kapitalu i zmiana wrtosci udzialow), to tez sad traktowalby
    > kazda czynnosc osobno?

    Zastrzegłem sobie w umowie, że podwyższenie do kwoty 1 mln (z duuużym
    zapasem!) nie stanowi zmiany umowy, wystarczy uchwała zgromadzenia.
    Obawiam się, że wtedy doszedłby jeszcze nowy tekst jednolity i pewnie
    coś by wymyslili, np.:
    1. zmiana umowy spółki
    2. wniesienie na podwyższenie (to też przeciez czynność pomiędzy
    wspólnikiem a spółką)
    3. Objęcie - bo można wnieść, a nie objąć, co dopiero daje fajny pasztet.

    Pzdr; Catbert EHRM