  • Data: 2003-03-08 15:07:03
    Temat: Re: Zdrowotne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Mar 2003, Andrzej R. wrote:

    >+ Użytkownik "Biedrona" <b...@o...pl> [...]
    >+ > Dz.U.97.28.153 ze zmianami na dzień 2003-01-08
    >+ > Art. 30. 1. (..........)
    >+ > 3. (171) Odliczenia, o których mowa w ust. 1, nie mogš spowodować
    >+ > zmniejszenia dochodów jednostek samorzšdu terytorialnego.
    >+
    >+ Jak Państwo interpretujecie ten zapis ?
    >+ Moje pytanie wynika z zasłyszanej gdzieś i być może mylnej informacji,
    >+ że m.in. PIT w przyszłości ma być dochodem samorządów terytorialnych.

    Mogłeś zasłyszeć od samego min. Kołodki, bo przynajmniej
    AFAIR tak przez radio mówił.
    Ale to ma być *część* PIT. I ja zapis interpretuję optymistycznie,
    tj. że odliczenie powinno obciążać część PIT przypadającą
    na rzecz Skarbu Państwa. Co nie znaczy że nie da się inaczej
    zinterpretować :<

    pzdr, Gotfryd