eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZdecydowalam sie na nowy program (bylo program ksiegowy hmmm) › Re: Zdecydowalam sie na nowy program (bylo program ksiegowy hmmm)
  • Data: 2006-01-31 16:58:15
    Temat: Re: Zdecydowalam sie na nowy program (bylo program ksiegowy hmmm)
    Od: "MoJoRa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Względnie po prostu w "fakturach zakupu" zwłaszcza jeśli mają iść przez
    > magazyn.

    Ja przez "faktury zakupy" w menu magazyn wprowadzam tylko i wyłącznie
    faktury zakupowe towarowe. Natomiast faktury zakupowe kosztowe tylko przez
    rejestr VAT.

    > Mam problem z wprowadzaniem do ewidencji dokumentow zrodlowych (w
    Ksiedze Handlowej)

    A jak konkretnie objawia się ten problem? Bo określenie "mam problem" nie
    przybliża nas do jego rozwiązania. Żeby temu zaradzić przydałoby się więcej
    szczegółów.

    M.