  • 1. Data: 2006-01-26 09:05:58
    Temat: Zdecydowalam sie na nowy program (bylo program ksiegowy hmmm)
    Od: "Kurka" <k...@n...pl>

    Witam,
    zdecydowalam sie na program ksiegowy firmy CDN Optima. Nie wiem czy to dobry
    wybor, ale spotkalam sie z samymi dobrymi opiniami na temat tego
    programu.Mam problem z wprowadzaniem do ewidencji dokumentow zrodlowych (w
    Ksiedze Handlowej), podrecznik do programu otrzymam dopiero za kilka dni.
    Moze ktos pomoze?

    Z gory dziekuje
    Pozdrawiam wszystkich
    Kurka

  • 2. Data: 2006-01-26 09:31:30
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Kurka" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

    podrecznik jest w pdf na płycie - a jak nie to ściągnij demo z ich strony i też
    jest tam podręcznik

  • 3. Data: 2006-01-26 15:17:15
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

> [...]
    > wybor, ale spotkalam sie z samymi dobrymi opiniami na temat tego
    > programu.Mam problem z wprowadzaniem do ewidencji dokumentow zrodlowych

    To znaczy w czym problem?
    Masz samą KH, bez innych modułów?

  • 4. Data: 2006-01-29 18:21:45
    Od: "MoJoRa" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ksiedze Handlowej), podrecznik do programu otrzymam dopiero za kilka dni.

    Może ja pomogę. Dokumentów źródłowych nie wprowadza się w menu
    księgowość-dokumenty źródłowe. Tam można przeglądać te dokumenty, które
    pochodzą z różnych modułów np. magazyn, środki trwałe itp.

    Dokumenty zakupowe kosztowe wprowadza się w module Rejestr zakupów VAT.
    Spróbuj tak. A jeśli to nie pomoże,t osprecyzuja bardziej pytanie.

    A książki... no cóż... np. magazyn ma 414 stron :-)

    M.

  • 5. Data: 2006-01-29 18:36:00
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "MoJoRa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > pochodzą z różnych modułów np. magazyn, środki trwałe itp.
    >
    > Dokumenty zakupowe kosztowe wprowadza się w module Rejestr zakupów VAT.

    Względnie po prostu w "fakturach zakupu" zwłaszcza jeśli mają iść przez
    magazyn.

  • 6. Data: 2006-01-31 15:37:29
    Od: "Kurka" <k...@n...pl>

> [...]
    > Spróbuj tak. A jeśli to nie pomoże,t osprecyzuja bardziej pytanie.
    >
    > A książki... no cóż... np. magazyn ma 414 stron :-)

    Dziekuje za podpowiedz.

    Otrzymalam ksiazki i jestem przerazona ich objetoscia. Taki chcialam
    program, wiec teraz czas na nauke obslugi;-)
    Dziekuje i pozdrawiam
    Kurka

  • 7. Data: 2006-01-31 16:58:15
    Od: "MoJoRa" <m...@p...onet.pl>

    > Względnie po prostu w "fakturach zakupu" zwłaszcza jeśli mają iść przez
    > magazyn.

    Ja przez "faktury zakupy" w menu magazyn wprowadzam tylko i wyłącznie
    faktury zakupowe towarowe. Natomiast faktury zakupowe kosztowe tylko przez
    rejestr VAT.

    > Mam problem z wprowadzaniem do ewidencji dokumentow zrodlowych (w
    Ksiedze Handlowej)

    A jak konkretnie objawia się ten problem? Bo określenie "mam problem" nie
    przybliża nas do jego rozwiązania. Żeby temu zaradzić przydałoby się więcej
    szczegółów.

    M.

  • 8. Data: 2006-02-01 16:35:34
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Ja przez "faktury zakupy" w menu magazyn wprowadzam tylko i wyłącznie
    > faktury zakupowe towarowe.

    Dokładnie to miałem na myśli mówiąc "mają iść przez magazyn".