  • Data: 2004-10-04 18:12:44
    Temat: Re: Zbycie wierzytelności
    Od: "Profil1" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do kup mozesz zaliczyc w tym wypadku nie wiecej niz to co zaliczyles do
    > przychodow. Wiec strata 900, VAT NSKUP.

    Ale wlasnie tutaj mam watpliwosci teraz. Czytalem w Gorzowskich Biuletynach
    ze jest tak jak wyzej. Ale z drugiej strony znajoma biegla powiedziala ze
    jest to bzdura. W sumie w katalogu kosztu NSKUP nie ma mowy o takiej
    sytuacji tzn. o VAT przy sprzedazy wierzytelnosci. No a poza tym VAT
    faktycznie zaplaciles do US wiec dlaczego nie mozesz zaliczyc go do kosztow.
    Bezpieczniejsze jest rozwiazanie nr.1. W sumie przypuszczam ze trzeba by
    zapytac Pani w US ;-).
    pozdr.
    KJ