  • Data: 2002-11-29 23:44:34
    Temat: Re: Zbliża sie lepsze
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Nov 2002, Maddy wrote:
    [...]
    >+ Oj Gotfryd, przeciez to oczywiste - kodeks karny zakazuje
    >+ stręczycielstawa okreslonego jako "czerpanie korzyści z cudzego
    [...]
    >+ Żeby opodatkowac prostytucję trzeba by zmienić kodeks karny i to w
    >+ sposób trochę karkołomny - państwo może a szary alfons nie?

    Maddy, a ja jako szary obywatel mogę nałożyć na ciebie
    kontrybucję w wysokości 19-30-40% (tylko za to że
    żyjesz) ew. przyklapnąwszy jeszcze 22% dokładką za
    każdy wpływ (wspaniałomyślnie pozwolę ci odliczyć
    za okazane rachunki stosowne 0-3-7-22%) ?????
    Jedno słowo poproszę... ;)

    >+ Tak mi to kiedys tłumaczyło dwoje sedziów.

    :)

    OT, NTG:
    "- mam problem - jestem nękany listami zawierającymi groźby"
    " - to idź na policję !!"
    "- nie pomoże..."
    "- ...bo nadawcą jest Urząd Skarbowy !"

    >+ Fakt że po pijaku,

    Ale przecież to jest wyjątek od wyjątku przedstawionego
    powyżej ! -:O :) (treść, nie pijaństwo !)

    Pozdrowienia, Gotfryd