    From: Johnie Walker <j...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zawieszenie/wznowienie DG a ZUS
    Date: 20 Jun 2003 01:46:28 +0200
    Sender: h...@h...slackware.pl

    On Thu, 19 Jun 2003 09:32:47 +0200, "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl>
    wrote:
    [.....]
    > Ja za kazdym razem przy wznowieniu wysylam Platnikiem (jako zgloszenie
    > platnika). Wprawdzie Platnik sygnalizuje, ze nalezy zglaszac osobiscie, ale
    > nie jest to blad krytyczny i dokumenty sa przetwarzane w ZUSie prawidlowo.
    No właśnie mnie również "zaciekawił" ów komunikat Płatnika i dlatego
    pytam. Jestem w rozterce. :-) Ciekawe co grozi za złożenie dokumentów
    elektronicznych zamiast papierowych?

    > Zwrocmy uwage, ze dostarczanie drugiego i kolejnych kserokopii tych samych
    > zaswiadczen (wpisu i REGONu) jest czynnoscia bezsensowna.
    Sensu i logiki w prawie/przepisach jest niewiele o czym się parukrotnie
    przekonałem. Na szczęście niewiele mnie to kosztowało :-) Gdy mamy
    do czynienia z jakimś urzędem to chyba najlepiej wogóle nie myśleć. :-(

    Regards,
    Johnie