  • Data: 2010-01-16 09:43:45
    Temat: Re: Zawieszenie działalności - pułapki
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W święta miałem antybiotyki i zapalenie gardła, ale to i tak święta...
    > Teraz mi zostało i pokasłuję, ale nie powiem, że chcę L4 na pokasływanie.
    A jakie to ma znaczenie?? Za święta też płacisz składki. Na zapalenie
    gardła możesz dostać zwolnienie, a DG możesz prowadzić i w święta. Jeśli
    kaszlesz, prychasz, kichasz, a musisz jeździć po klientach, to sam sobie
    odpowiedz, czy możesz prowadzić DG, czy nie. I nie bój się poprosić
    lekarza o zwolnienie. W dobie pracoholików i wypłacania 80%
    wynagrodzenia oni po prostu już tego nie proponują - trzeba poprosić.

    Maciek