  • Data: 2006-01-18 10:46:42
    Temat: Re: Zawieszać czy nie? - pytanie o składkę zdrowotną
    Od: "Mariusz" <M...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Straty? To zależy. W pierwszym roku zapewne uzna, że zaczynasz i
    > rozkręcasz działalność. Potem zacznie się zastanawiać czy prowadzisz DG
    > i może chcieć sprawdzić czy wykazane koszty są rzeczywiście kosztami DG.
    > Czy np tylko kosztami użytkowania całkiem prywatnego samochodu. Ale to
    > nie dotyczy składek zdrowotnych. One nie powodują straty bo nie są
    > odliczane od dochodu. I US na nie zapewne wogle nie zwróci uwagi.

    Czyli w okresie kiedy praktycznie nie będę prowadził DG lepiej nie wpuszczać
    w koszty faktur za benzynę, mam samochód ciężarowy (kombi z kratką), VATu za
    benzynę i tak nie mogłem już od jakiegoś czasu odliczać. Pytanie czy lepiej
    nie kusić losu i nie odliczać w ogóle benzyny, bo mogą się przyczepić, że
    nie mam dochodów z DG a kupuję paliwo? Czy może nie mają o co się
    przyczepić, bo powiem, że szukam klientów i nie mogę znaleźć?

    pzdr.
    Mariusz