  • Data: 2006-01-20 09:52:08
    Temat: Re: Zawieszać czy nie? - pytanie o składkę zdrowotną
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Jan 2006, Mariusz wrote:

    > I co mi zrobią jak nie udowodnię, jakaś kara, mandat, coś będę musiał
    > zwracać (przecież nic nie będę odliczał, bo nie będę miał dochodu, więc nie
    > będę miał z czego odliczyć).

    Jak to nie, jeśli zaliczysz je w KUP to właśnie wygenerujesz *stratę*.
    Którą można rozliczać przez kolejne 5 lat (nie więcej niż 1/2 straty
    w danym roku).

    > Przecież po roku albo i więcej mogę już nie pamiętać gdzie jeździłem ?

    Jak to "nie pamiętać" ? - to się opisuje!
    Osobiście sporządzam sobie (drukuję) DW pt. "delegacja"...
    Z opisem w nagłówku kiedy, dokąd, do kogo i po co (w trzech słowach
    oczywiście, a nie w formie elaboratu).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)