  • Data: 2004-01-06 13:35:10
    Temat: Re: Zatrudnienie a skladka zus od dzialalnosci
    Od: "Arek" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdrowotne trzeba płacić zawsze. Jeśli chodzi o ubezpieczenia społeczne
    > i Fundusz Pracy to nie jest ważny cały etat, ważne aby płaca w żadnym
    > miesiącu nie spadła poniżej minimalnej (obecnie chyba 824 zł)

    Czyli nie moze byc podstawą nizsza kwota? Jakie mniej wiecej musze poniesc
    koszta od kwoty 824zl na skladki ZUS oraz US i czy to sie wogole oplaca aby
    zrobic taki manewr? Moze są inne patenty?
    Prosze aby nikt nie potraktowal mnie jak jakiegos kretacza, po prostu
    sytuacja zyciowa zmusza mnie do tego.

    pzdr Arek