    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zasiłek pogrzebowy
    Date: Fri, 26 Jun 2009 15:54:38 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek 26 czerwiec 2009 11:54
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <h2261q$hnp$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Aha, jak wyda na msze to podatku nie będzie a jak na jedzenie albo i
    > wódkę to będzie?

    Na jedzenie dla zmarłego?

    Pieniądze były przeznaczone na zmarłego i o tym piszę.

    > A masz jakąś podstawę prawną czy po prostu cię rozpiera, żeby pokazać
    > swoją moralna wyższość?

    A panią co rozpiera? Już kiedyś wspominałem, że jeżeli pani się nie podoba
    to, co piszę, może pani użyć plonkownicy.

    > Swoją drogą jak to jest, że ksiądz się za darmo nie pomodli?

    Który ksiądz? Jakiś konkretny? Czy w ogólności? W ogólności niejeden się
    pomodli. Jeżeli dobrze rozumiem, kwestionuje pani to, że niektóre usługi
    Kościoła nie są darmowe. No cóż, niestety Kościół ma również koszty. Stąd
    nie może się wyrzec przychodów.

    > Po cholerę płacić za gruszki na wierzbie jak można za gruszki w occie
    > (na zagrychę). Tato by pewnie pochwalił wybór.

    No cóż, nienawiść z pani wyzierająca już przekracza wszelkie granice.
    Pożegnuję osięble. Może se pani teraz po mnie jeździć, jak to u pani w
    zwyczaju.

    --
    Tristan