    From: "Jomamoto" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zasiłek chorobowy przy zmianie Firmy.
    Date: Tue, 13 May 2003 13:26:36 +0200

    Użytkownik "ela" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b9q53p$h4g$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Jomamoto" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > starej
    > zostały

    > bezrobotna?

    Właśnie nie może się zarejestrować jako bezrobotna bo zus jej wypłaca
    chorobowe.
    Na dodatek zasiłek ze względu na to że "zmieniała" pracę też może dostać
    dopiero po trzech miesiącach.

    Jakie powinna mieć dokumenty by stwierdzić ciągłość firmy, w której
    pracowała?
    Do kogo się zwrócić o pradę.
    Mogę nawet poświęcić trochę spodziewanych pieniędzy.