eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZapomniane koszty w firmieRe: Zapomniane koszty w firmie
  • Data: 2021-11-26 12:57:15
    Temat: Re: Zapomniane koszty w firmie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2021-11-26 o 12:13, Monika Głowacka pisze:
    > https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-odnaleziona-faktu
    ra-kosztowa-czy-mozna-ja-zaksiegowac
    >
    >
    > Czy jeśli celowo się gubi faktury w miesiącu sprzedaży i odnajduje je w
    > następnym miesiącu, to ma to jakiś sens ?
    > Koleżanka z biura rachunkowego ma takiego klienta, który nagminnie daje
    > jej faktury kosztowe miesiąc później, a czasem nawet 2 miesiące później,
    > mówi żeby sobie kosztów w danym miesiącu nie robic, bo przychodu nie
    > miał, a w następnym miesiącu dostaje przychód za 2 miesiące...

    Nie znam się więc się wypowiem :)
    A co się dzieje z VATem, gdy ma się w danym miesiącu tylko koszty?
    Może jest z tym jakiś problem i lepiej samemu sobie odliczyć w następnym
    miesiącu?
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1