  • Data: 2008-10-21 07:50:11
    Temat: Re: Zaniżanie cen na oprogramowanie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 październik 2008 23:45
    (autor cef
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gdiu90$4c1$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Mozesz sobie dla ulatwienia na odwrocie zapisać co i do kogo poszło.
    > Oczywiście jeśli przekroczysz granicę zdrowego rozsądku, to tak,
    > ktos się może przyczepić, ale Ty chciałeś tylko upchnąć oprogramowanie
    > bez ujawniania jego rzeczywistej ceny, nieprawdaż?

    No tak, i US spyta gdzie zniknęło 600zł.

    > Więc kupujesz zestaw PC za 1000, oprogramowanie za 1000
    > a sprzedajesz zestaw PCoprogramowany za 3000 i nikogo nie interesuje czy
    > PC był spzredany za 2900 a soft za 100 czy odwrotnie czy po 1500.

    No ale czy US nie powie, że zarobiłem 1000zł i od tego mam dać podatek, zaś
    program sprzedałem na czarnym rynku?

    Zresztą, program musi być na fakturze, żeby był legalny. Więc i tak nie ma o
    czym mówić.

    --
    Tristan