  • Data: 2008-10-22 06:47:09
    Temat: Re: Zaniżanie cen na oprogramowanie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 22 październik 2008 08:38
    (autor Piotrek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gdmhrn$723$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Tristan,
    >
    > Ja nie twierdzę, że nie należy wystawiać faktur na software, a jedynie
    > tyle, że napisane prze Ciebie zdanie "Bez faktury nie ma dowodu na
    > legalne posiadanie" nie jest prawdziwe.

    No a jaki jest wtedy dowód? Właśnie to usiłuję od Ciebie wyciągnąć.

    > Z tego co widzę to też możesz kupić w wielu sklepach.

    No tak było od zawsze, nawet jak MS twierdził w zaparte, że nie. Zmieniła
    się licencja OEM teraz? Wiem, że kiedyś była, że Windowsa można z dowolną
    częścią z wnętrza kompa (i sprzedawali z kabelkami ATA), a MSO tylko z
    kompletnym zestawem. Inna sprawa, że teraz jak Linux puka do bram to
    obniżają rachunek.

    > Ale nie wiem czy to jest zgodne z polityką licencjonowania bo akurat nie
    > sprzedaję software M$.

    No ja też słabo, ale czasami jakiś dewiant się trafi :D

    --
    Tristan